Waarom Facebook voor jouw bedrijf?

Facebook is een belangrijk social media platform voor bedrijven, afhankelijk van jouw doelgroep kan het de belangrijkste zijn. Via Facebook is het mogelijk om je eigen bedrijf te promoten en zelfs je producten te verkopen via facebook shopping. Binnen de sector bloemen en platen zijn hierin verschillende mogelijkheden, bijvoorbeeld de mogelijkheid voor het bestellen van een bepaalde bos bloemen via Facebook die 2 uur later in de winkel kan worden afgehaald of zelfs wordt bezorgd. Er zijn steeds meer (potentiele) klanten die naast de website ook de facebook pagina bekijken van het bedrijf en kijken naar zowel de reviews en de activiteit van het bedrijf. Daarnaast zijn er ook steeds meer klanten die kennis maken met jouw bedrijf via Facebook en dus de Facebook-pagina hierbij de eerste indruk is van jouw bedrijf. 

De mogelijkheden van Facebook voor de sector bloemen en planten 

Steeds meer bedrijven hebben tegenwoordig een facebook pagina, alleen hoe beheer je deze? Door een samenwerking aan te gaan met Chatkracht kunnen wij het contact via je bedrijfs-facebook pagina van jouw overnemen. Hierdoor kost dit jouw geen extra tijd en worden (potentiele) klanten te woord gestaan door de chatspecialisten van Chatkracht.  

De inhoud van een samenwerking met Chatkracht  

Afhankelijk van de toegang tot de informatie die wij van jouw bedrijf hebben kunnen de chatspecialisten van Chatkracht verschillende soorten vragen beantwoorden via Facebook. Dit kunnen vragen zijn over de openingstijden van de winkel, vragen over de verzorging van bepaalde bloemen en planten en vragen over de voorraad in de winkel. Ook kunnen de chatspecialisten vragen beantwoorden over de betaalmogelijkheden en/of verzending.  

De samenwerking kan ook inhouden dat wanneer er een review wordt geplaatst hier altijd een reactie onder wordt geplaats door een van de chatspecialisten, of deze review positief of negatief is. Hierdoor zien andere klanten dat het geven van reviews altijd wordt gewaardeerd. Elke samenwerking tussen Chatkracht en een nieuw bedrijf is op basis van maatwerk wat gedurende de gehele samenwerking blijft terugkomen. Hierbij is het altijd mogelijk om feedback te geven aan de chatspecialisten en wordt deze feedback verwerkt in het kenniscentrum, op deze manier wordt dit kenniscentrum gedurende de samenwerking steeds verder uitgebreid en kunnen er steeds meer vragen die binnenkomen via facebook worden beantwoord.   

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *